در سال‌ها دفاع‌ مقدس گروهی برای اجرای تئاتر راهی جبهه می‌شوند اما اتفاقی جالب سرنوشت یکی از اعضای این گروه را تغییر می‌دهد.
کد خبر: ۱۴۲۳۶۹۲
تعداد بازدید : 11

گرزین به‌ گزین با بازی مجید صالحی به جای فرمانده‌ای اشتباه گرفته می‌شود و این آغاز دردسرهای او در جبهه نبرد است. این قصه سریال «بیدارباش» است که سال 91 از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال که با حضور چهره‌های کمدی همراه بود، بیان طنازانه‌ای هم داشت و علاوه بر طنز کلامی، موقعیت‌های کمدی را هم به نمایش می‌گذاشت. یکی امکانات خلق موقعیت‌های کمدی قرار گرفتن شخصیت در فضایی اشتباه است.

در این سریال گرزین ظاهرا همخوانی با آدم‌های اطرافش در جبهه ندارد و همین فضای کمدی ایجاد می‌کند؛ ضمن این‌که لحن و حرکات گرزین هم نمکین است و همنشینی او با رزمندگان که سنخیت چندانی با هم ندارند فضای کمدی ایجاد می‌کند.

در این سریال با کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی بازیگرانی همچون اکبر عبدی، کریم قربانی، امیررضا دلاوری، حسین عابدینی، رضاناجی، عباس جمشیدی‌فر، خاطره حاتمی، هادی کاظمی، امیر نوری و... حضور داشتند. فیلمنامه هم به قلم حسین تراب‌نژاد، مصطفی زندی و پیمان زندی نوشته شده‌بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها